Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Грицюта Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Грицюта Н. М. 
Етичні парадигми рекламних комунікацій Японії у контексті саморегулювання галузі [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Грицюта Н. М. 
Рекламна комунікація Японії як об'єкт інформаційних правовідносин: етичний контекст [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Грицюта Н. М. 
Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.277 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Грицюта Н. 
Актуальні тренди прихованої реклами на телебаченні України [Електронний ресурс] / Н. Грицюта // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 44-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 586.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Грицюта Н. М. 
Наукові дослідження етики реклами в Росії та Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 41. - С. 196-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_41_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.499 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Грицюта Н. М. 
Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 43. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_43_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Грицюта Н. М. 
Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - № 4. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_4_24
Компаративний аналіз численних намагань науковців і практиків рекламного бізнесу визначити принципи етики реклами й систематизувати їх, що окреслилися в розробках Л. Колеро, М. Ліхобабіна, У. Уелса, Дж. Моріарті, Дж. Бернетта, П. Х. Канінгем, А. Хаймана, А. Танслея, Г. Кларка, Дж. Зайнкхена, Д. Огілві, О. Мінбалєєва, А. Акоп'янц, Р. Ботавіної, є предметом цього дослідження. Запропоновано систематику критеріїв етики реклами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Грицюта Н. М. 
Систематика етики реклами: естимаційна модель [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Грицюта Н. М. 
Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Грицюта Н. М. 
Історіографія вивчення етики реклами у ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Грицюта Н. М. 
Чинники формування етики рекламної комунікації: національний та міжнародний досвід [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Українське журналістикознавство. - 2014. - Вип. 15. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhz_2014_15_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Грицюта Н. М. 
Новітні аспекти наукового вивчення етики реклами: ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Грицюта Н. М. 
Прихована реклама – маніпулятивна технологія порушення етичних принципів професійної діяльності [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 3. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.947 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Грицюта Н. М. 
Професійна етика PR-діяльності: сутність поняття, принципи [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Грицюта Н. 
Етико-естетичні тенденції рекламних ТV-технологій на основі етнонаціональних джерел (промоційні ТV-кампанії українських алкобрендів) [Електронний ресурс] / Н. Грицюта // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 10-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Грицюта Н. М. 
Правові чинники професійної етики PR-діяльності: ієрархія рівнів [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_1_26
Здійснено аналіз правового забезпечення PR-діяльності як системи формування й підтримки етичних стандартів і принципів фахової етики. Зважаючи на відсутність прямого фахового законодавства, правове поле сфери PR-діяльності визначається сукупністю державних нормативних актів, що регулюють її за принципом ієрархічної організації на кількох інтегративних рівнях. Зроблено висновки, що PR-діяльність, заснована на верховенстві права, може бути успішною та сприяти встановленню й розвитку соціальної гармонії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.243 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Грицюта Н. М. 
Компаративний аналіз зарубіжних концепцій етики PR [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта, К. О. Геселева // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_28
Здійснено компаративний аналіз та узагальнення праць зарубіжних дослідників XX і XXI ст., присвячених етиці PR. На основі проведеного дослідження визначено основі недоліки існуючих підходів до розв'язання етичних дилем у PR та розроблено власний універсальний підхід.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.813 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Грицюта Н. М. 
Порівняльна реклама — етично некоректна технологія конкурентного середовища [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 42. - С. 185-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_42_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Грицюта Н. М. 
Етичні засади нейромаркетингових технологій рекламування тютюнової індустрії [Електронний ресурс] / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 35. - С. 195-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_35_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського